-
Váš nákupní košík je prázdný!
Bohužel, práci GLS nedokážeme ovlivnit, a proto nemůžeme zaručit ani vyžádat přesný termín dodání zboží.
Naše zkušenosti ukazují, že se kurýři snaží pružně reagovat na žádosti uvedené v rubrice „Poznámka zákazníka“. Telefonní číslo zadané během registrace uvádíme i na balících, a proto pokud Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zavolá Vám a dohodnete si místo a čas převzetí zásilky.
Dodání zboží: 3-4 pracovní dny
Pokud chcete sledovat trasu svých oblíbených vůní, náš spolupracovník Vám s radostí dodá číslo Vašeho balíku, s jehož pomocí můžete v on-line systému GLS služby zde sledovat pohyb Vaší objednávky.
Kurýrní služba GLS doručí Vaši objednávku do 3 až 4 pracovních dnů v době od 8,00 do 17,00 hodin od expedice balíku. GLS v den doručení zásilky informuje o doručení zásilky prostřednictvím SMS zprávy. Při objednávce nezapomeňte uvést Vaše telefonní číslo!
V případě potřeby můžete kontaktovat pracovníky kurýrní služby GLS během pracovních dnů v době od 8,00 do 17,00 hod. na následujícím telefonním čísle:+420 567 771 111. Nezapomeňte si připravit kód svého balíku.
Cena přepravy: 110 Kč
Cena za dobírku: 18 Kč
Pokud Vás kurýr nezastihne na Vámi zadané adrese, objednané zboží se dostane do regionálního depa a GLS automaticky uskuteční další pokus o jeho doručení. Převzatý balík si důkladně zkontrolujte v přítomnosti kurýra. Pokud zjistíte, že je balík poškozen, zásilku nepřebírejte a okamžitě reklamujte u kurýra! Reklamaci GLS nepřijímá, pokud poškození balíku zjistíte až po odchodu kurýra. ParfumClub nepřijímá reklamace za poškození zásilky během přepravy.
Pokud jste si to přece rozmysleli...
Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy do 30 kalendářních dnů za následujících podmínek: