Za účelom zlepšenia služieb využívajú naše stránky súbory ”cookies”. Prezeraním našich stránok vyjadrujete svoj súhlas s ich použitím. Zavrite okno kliknutím na OK.

Informace o přepravě a vrácení zboží


Objednané zboží bude na Vámi udanou adresu doručeno kurýrní společností GLS. Kurýrní služba doručí objednané zboží do 3 až 4 pracovních dnů ode dne expedice zásilky.

Bohužel, práci GLS nedokážeme ovlivnit, a proto nemůžeme zaručit ani vyžádat přesný termín dodání zboží.
Naše zkušenosti ukazují, že se kurýři snaží pružně reagovat na žádosti uvedené v rubrice „Poznámka zákazníka“. Telefonní číslo zadané během registrace uvádíme i na balících, a proto pokud Vás kurýr nezastihne na uvedené adrese, zavolá Vám a dohodnete si místo a čas převzetí zásilky.

Dodání zboží: 3-4 pracovní dny

Pokud chcete sledovat trasu svých oblíbených vůní, náš spolupracovník Vám s radostí dodá číslo Vašeho balíku, s jehož pomocí můžete v on-line systému GLS služby zde sledovat pohyb Vaší objednávky.
Kurýrní služba GLS doručí Vaši objednávku do 3 až 4 pracovních dnů v době od 8,00 do 17,00 hodin od expedice balíku. GLS v den doručení zásilky informuje o doručení zásilky prostřednictvím SMS zprávy. Při objednávce nezapomeňte uvést Vaše telefonní číslo!
V případě potřeby můžete kontaktovat pracovníky kurýrní služby GLS během pracovních dnů v době od 8,00 do 17,00 hod. na následujícím telefonním čísle:+420 567 771 111. Nezapomeňte si připravit kód svého balíku.


Cena přepravy: 110 Kč
Cena za dobírku: 18 Kč


Pokud Vás kurýr nezastihne na Vámi zadané adrese, objednané zboží se dostane do regionálního depa a GLS automaticky uskuteční další pokus o jeho doručení. Převzatý balík si důkladně zkontrolujte v přítomnosti kurýra. Pokud zjistíte, že je balík poškozen, zásilku nepřebírejte a okamžitě reklamujte u kurýra! Reklamaci GLS nepřijímá, pokud poškození balíku zjistíte až po odchodu kurýra. ParfumClub nepřijímá reklamace za poškození zásilky během přepravy.


Pokud jste si to přece rozmysleli...

Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy do 30 kalendářních dnů za následujících podmínek:

  1. PPrávo na odstoupení od smlouvy se vztahuje na všechny produkty, které přijdou zpět na adresu ParfumClubu (Produkt zašlete na adresu: GLS D59 Perfume Point s.r.o., Dolany u Červených Peček 73, 28002 KOLIN.) v nepoškozeném, nerozbaleném originálním balení.
  2. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na produkty, které byly poškozeny po převzetí.
  3. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na produkty uzavřené v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jejichž ochranný obal byl po dodání porušen (parfémy, kosmetika, drogerie a pod.),
  4. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí zasláním e-mailu.
  5. Cenu zboží Vám vrátíme do 14 pracovních dnů převodem na Vámi zadaný bankovní účet. Záruka vrácení peněz se nevztahuje na přepravní náklady. Náklady na přepravu zboží k nám hradí zákazník.
  6. Naše společnost nevrací peníze za zboží, které bylo částečně spotřebováno. To bude zákazníkovi odesláno zpět, na náklady zákazníka.
  7. Pokud platba za zboží proběhla předem platební kartou nebo bankovním převodem, v případě odstoupení od smlouvy před doručením zboží nebo 8 dnů po jeho obdržení, cenu zboží převedeme na Váš bankovní účet sníženou o poplatek za bankovní převod.